Kanske lite för mycket för Helima!?

Kvällen började med att vi tog ett glas vin hemma hos mig (Bella) för att sedan dra vidare till T-Centralen där vi mötte upp Somme som var våran räddare i nöden! Men på tunnelbanan in mot stan satte sig en uteliggare bredvid oss och började vara social och vi blev förvånade över hur smart snubben va...HAHAHA! Det ända jobbiga var att han luktade illa... Men men...från T-Centralen drog vi vidare till Skanstull för att möta upp Emelie,Mika,Felix,Jonathan,Klingan,Måns,Viktor och Anton. Därifrån gick vi i kylan till Lina (Emelies kompis) fest. Det va jättetrevligt alla va sociala och dansade. Alla förutom vårt umgänge spelade konsekvens vilket va rätt sjukt men kul :P
Runt halv ett tiden började Helima må dåligt... Det blev lite spya av henne och Mika... Mika tappade även sin telefon i toaletten :S Hoppas den funkar efter att ha fått torka på elementet. Folk började dra ifrån festen runt 1 men vi andra fortsatte. Vid 2 tar jag med mig Helima och vi åker hem. Sötisen somnar på tuben medan jag snackar med nån gubbe ifrån Vällingby om allt möjligt...
När vi kom hem till mig somnade vi direkt när vi la huvudena på kuddarna...

Trevlig kväll vare iaf :)

Kommentarer
Postat av: Somme

hahaha fekkeee!

de e bara att säga till om ni behöver någon räddare inörden flera gånger! :D <3

2008-10-26 @ 21:05:09
Postat av: Bella

Fan va nice! Kommer klart säga till ;)

2008-10-27 @ 07:31:59
URL: http://partylikeadancer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Japp, båda e från forever21 å jag lyckades hitta en där borta i affären å köpte den såklart! =)

2008-10-27 @ 15:11:59
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: snopp

du glömde skriva om de fyra killarna som började strul mitt under er lilla lek..

2008-11-11 @ 22:09:34
Postat av: Bella

Nja kortade ner det till deras konsekvens lek.. men det va bara 2 killar som strulade...iaf under lekens gång vad jag vet...

2008-11-16 @ 22:21:21
URL: http://partylikeadancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0